اگر شما هم دنبال خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان یا خرید ارزان گیفت کارت پلی استیشن هستید کافیست با ما همراه باشید تا در یک دقیقه گیفت کارت پلی استیشن خود را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.






برای خرید و اطلاعات بیشتر روی متن بالا کلیک کنید


 



گیفت کارت پلی استیشن تمام کشور ها را فقط در یک دقیقه از سایتی که خدمتتون عرض کردیم خریداری کنید ، با بهترین کیفیت پشتیبانی ممکن در ایران. همین الان شروع کنید





 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی است که همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آنجایی که مخصوص هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمیباشد.

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی نظیر بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل دریافت میباشند. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل استفاده در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل استفاده در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در اکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…



خرید ارزان گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن ◉ خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس psn4 ارزان ◉ خرید گیفت کارت psn ◉ خرید کارت پلی استیشن پلاس

با گیفت کارت پلی استیشن میتوانید اکانت پلی استیشن نتورک خود را شارژ نموده و به این ترتیب، به آرشیو بازیهای قابل دانلود، دیتاهای بازیها، فیلمها و سریالهای تلویزیونی دسترسی داشته باشید. بعد از خرید هر یک از موارد اشاره شده، این آیتم روی پلی استیشن، PS Vita و PSP شما در دسترس خواهد بود. پس هم اینک خود را برای اولین خرید و تجربه کار با بهترین بازیها آماده نمایید.پس بهتر است همین الان خرید گیفت کارت پلی استیشنخرید گیفت کارت پلی استیشنخرید گیفت کارت پلی استیشن خود را شروع کنید تا از تخفیف های بی نظیر ما جا نمانید.